خدمات جرثقیل افشار

موبایل

آدرس

البرز - هشتگرد

خدمات جرثقیل افشار

بارگیری و تخلیه انواع بار امروزه با به کارگیری تجهیزات مخصوص و مدرن برای جا به جایی انواع بار و اثاثیه برخلاف گذشته که به روش سنتی انجام می گرفت و با خطرات زیادی همراه بود، بسیار آسان شده است.

خدمات جرثقیل افشار با بهره گیری از بهترین و کاربردی ترین وسایل و تجهیزات در زمینه حمل آسان و ایمن بار، به انجام پروژه های مختلف اقدام کرده است.

در هنگام بارگیری و تخلیه انواع بار، باید دقیقا از نوع کالا و نحوه بارگیری آن روی وسیله نقلیه آگاهی کامل داشت و بین وسیله نقلیه و نوع بار حتما تناسب وجود داشته باشد. برای بارگیری شخصی به عنوان ناظر در گرفتن بار و تخلیه آن باشد و وزن بار برای راننده وسیله نقلیه مشخص باشد. کالاها روی وسیله نقلیه به طور صحیح قرار بگیرند و برای به دست آوردن اطمینان کامل ضربه گیر هایی متناسب با بار قرار گرفته شود.

یکی از مواردی که در بارگیری باید به آن توجه کرد ایمنی و امنیت، سرعت در جا به جایی و کاهش زمان بارگیری است که از مزیت های استفاده از تجهیزات و وسایل مدرن به هنگام بارگیری و تخلیه انواع بار است.

از جمله این تجهیزات می توان به لیفتراک الکتریکی، جرثقیل ها، تجهیزات مکانیکی و واگن های برقی، نقاله ها، بالابرها و... است. با توجه به نوع بار وسایل و تجهیزات متفاوتی نیز برای حمل و بارگیری آن استفاده می شود

زمانی که بار و کالاها را به درون وسیله نقلیه جا به جا می کنند، بارگیری و هنگامی که بارها را از وسیله نقلیه به خارج از آن برده می شود، تخلیه بار گفته می شود. کارایی و ظرفیت تجهیزات بارگیری و تخلیه انواع بار، در سرعت بارگیری و هزینه ها بسیار تاثیر گذار است.

یکی از وسایلی و تجهیزاتی که برای بارگیری از آن استفاده می شود، پایه های چرخ دار هستند که به صورت دو چرخ یا چهار چرخ هستند و کار بارگذاری را به داخل وسیله نقلیه مخصوص حمل بار راحت و آسان می کند و بیشتر برای حمل وسایل بسته بندی شده مانند جعبه ها و کارتن ها استفاده می شود. این وسیله فلزی و به شکل L می باشد.

در حمل بار باید به ابعاد و وزن بار مورد نظر دقت کرد. اگر طول، عرض و ارتفاع وسیله نقلیه به همراه بار آن از حد مجاز بیشتر شود، مشکلات زیادی برای وسیله نقلیه و سایر وسایل نقلیه در راه ایجاد می کند. از جمله این مشکلات، سرعت کم در حرکت و محدودیت سبقت برای سایر وسایل نقلیه، تخریب پل ها و روسازی راه ها، انحراف به چپ در گردش ها و...

آدرس

البرز - هشتگرد

موبایل

اصناف مرتبط