صنایع رنگ بهکام

موبایل

آدرس

تهران - شهریار

صنایع رنگ بهکام

صنایع رنگ بهکام؛ به عنوان یکی از با تجربه‌ترین صنایع رنگ‌سازی در ایران که با دارا بودن تجهیزات و دستگاه‌های متعدد و پیشرفته رنگ‌سازی در زمینه تولید انواع رنگ پلاستیک و اکرلیک به مشتریان خود ارائه خدمت می‌کند. این مجموعه با به کارگیری پرسنل انسانی متخصص و حرفه‌ای به تولید انواع رنگ پلاستیک و اکرلیک مناسب، با کیفیت و متناسب با استانداردهای جهانی پرداخته است. صنایع رنگ بهکام از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در صنعت رنگ استفاده می‌کند و با رعایت دقیق فرمولاسیون و معیارهای استاندارد جهانی در جهت تولید انواع رنگ پلاستیک و اکرلیک تلاش می‌کند تا محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب و منصفانه برای رفع  نیاز مشتریان تولید کند.

کاربرد رنگ‌های صنعتی و ساختمانی

کاربرد رنگ‌ها در دنیای امروز بسیار گسترده است. رنگ‌ها در دو دسته صنعتی و ساختمانی در صنایع رنگ سازی برای مصارف گوناگون تولید می‌شوند و به فروش می‌رسند. از رنگ‌های صنعتی جهت پوشش دهی و حفاظت از وسایل، تجهیزات و سازه‌های مهم و خاص که در محیط‌های مختلف و در معرض عوامل محیطی همچون رطوبت، گرما و... قرار می‌گیرند استفاده می‌شوند تا در برابر خطرات احتمالی مقاوم شوند. از رنگ‌های ساختمانی با طیف رنگی متنوع نیز در جهت رنگ دهی و زیبایی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌کنند تا محیطی جذاب، دلپذیر و مطابق سلیقه‌های گوناگون ایجاد کنند.

معرفی انواع رنگ اکرلیک تولید شده در مجموعه صنایع رنگ بهکام

رنگ اکرلیک در سه نوع براق، نیم براق و مات به صورت محلول در آب و یا محلول در روغن در صنایع رنگ بهکام تولید می‌شوند. جهت مصارف ساختمانی از رنگ‌های اکرلیک محلول در آب و از رنگ اکرلیک محلول در روغن برای انجام کارهای هنری استفاده می‌شوند. همچنین رنگ اکرلیک تولید شده، در غلظت‌ها و وزن‌های مختلف و در بسته‌بندی‌های گوناگون؛ قوطی، تیوب، بطری و ... به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسند که می‌توان بر اساس نیاز و میزان مصرف خود آن را انتخاب و خریداری کرد. از این نوع رنگ با طیف رنگی متنوع با کاربردهای مختلف جهت زیباسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان، انجام کارهای هنری، رنگ آمیزی خودرو و.... استفاده می‌شود. از رنگ اکرلیک می‌توان برای رنگ آمیزی انواع سطوح  با جنس‌های مختلف نظیر بتن، آجر، گچ، سفال، شیشه، فلز، پارچه و چوب استفاده کرد. پوشش دهی رنگ اکرلیک بسیار بالا و اجرای آن بر روی سطوح مختلف بسیار سریع و راحت خواهد بود.

ویژگی‌های رنگ اکرلیک تولید شده در صنایع رنگ بهکام

از ویژگی‌های رنگ اکرلیک تولید شده در این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  رنگ‌های تولید شده در این مجموعه ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند.

  •  رنگ‌های تولید شده مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و اشعه UV دارند.

  •  رنگ اکرلیک صنایع رنگ بهکام، دچار ترک خوردگی نخواهد شد.

  •   رنگ اکرلیک تولید شده فاقد بو و مواد سمی است بخاطر همین در هنگام استفاده حساسیت ایجاد نخواهد کرد.

  • رنگ اکرلیک بهکام دارای قابلیت ترمیم و شستشو است.

  • رنگ اکرلیک صنایع رنگ بهکام رنگی کاملا سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود.

رنگ پلاستیک تولید شده در صنایع رنگ بهکام

رنگ پلاستیک یکی از پر استفاده‌ترین رنگ‌های ساختمانی برای پوشش نمای داخلی به خصوص دیوارها و سقف است که در دو نوع؛ رنگ نیم پلاستیک و تمام پلاستیک در مجموعه صنایع رنگ بهکام تولید می‌شود. رنگ پلاستیک تولید شده در این مجموعه با تنوع رنگی بالا و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های رنگ پلاستیک تولید شده در صنایع رنگ بهکام

● رنگ تولیدی بسیار انعطاف پذیر و دارای مقاومت در برابر ترک خوردگی است.

●  این نوع رنگ با گذشت زمان ماندگاری و پایداری مناسبی دارد.

● رنگی مقاوم در برابر اشعه نور خورشید است.

● دارای ایمنی بالا و سازگار با محیط زیست است.

سخن پایانی

به لطف خداوند منان و به همت و تلاش مضاعف پرسنل این مجموعه، محصولات صنایع رنگ بهکام توانسته از نظر کیفیت رتبه قابل قبولی در رقابت با سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی که با برندهای مختلف در بازار عرضه شده‌اند کسب کند. این مجموعه در راستای مشتری مداری و به منظور ارج نهادن به مقام مشتری، به طور مداوم فرایند تولید انواع رنگ پلاستیک و اکرلیک خود را توسط کارشناسان مجرب بررسی می‌کند تا روز به روز بر تعداد مشتریان دائمی و همیشگی خود بیفزاید.



آدرس

تهران - شهریار

موبایل