صنایع شیشه توکل

تلفن

موبایل

آدرس

کرج - کرج حصار - خط 3 - روبروی خانه سالمندان

صنایع شیشه توکل


در هنگام ساختمان جان‌پناه به‌عنوان حفاظی است، در برابر جان. فقط به علت استفاده از شیشه موجب زیبایی چند برابر آن و انتخاب افراد خاص از این محصول است. در هنگام ساخت هندریل شیشه ای، باید به نکاتی از لحاظ امنیتی توجه لازم را نمود. قیمت جان پناه شیشه ای بر اساس متراژ شیشه است. قیمت جان پناه شیشه ای براساس انتخاب فریم که از استیل و یا از آلومینیوم می‌باشد و نوع شیشه،شیشه لمینت است؛ و یراق‌آلات انتخابی، از بست پایه استیل تا شیشه انتخابی بر قیمت جان پناه شیشه ای تأثیر بسیاری دارد.تا یک ساختمان, اعم از تجاری، مسکونی یا اداری، نماهای مختلفی در نظر گرفته می شود. نماهای شیشه ساختمان امروزه با استقبال خوبی به جهت زیباتر شدن شکل بیرونی ساختمان ها، مواجه شده 

 نماهای شیشه ساختمان به واسطه ی انعکاس نور و زیبایی در ،طراحی شیشه ها، به بهتر شدن چهره شهر و همچنین وجود نور در منازل کمک زیادی می کند. پیشرفت ماشین آلات و تجهیزات سازنده ی انواع شیشه ها، در گسترش نماهای شیشه ساختمان موثر بوده است.

 وجود شیشه در نمای ساختمان موجب کنترل صدا، کاهش هزینه، کمک به بهره وری از انرژی نور خورشید، جلوگیری از ورود جریان اشعه ماوراء بنفش، به داخل ساختمان و حفظ امنیت ساختمان است. 

صنایع شیشه توکل مجری نماهای شیشه ساختمان

این مجموعه، با به کارگیری تخصص و دانش در زمینه ی ساخت و به کار گیری شیشه ها در نماهای ساختمانی، توانسته رضایت مشتریان خود را در جهت ارائه این خدمات بدست آورد.

تولید شیشه های دو و سه جداره در کارخانه صنایع شیشه توکل و همچنین ساخت پنجره های UPVC و چند جداره با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود تا کیفیت مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

استفاده از شیشه در نمای ساختمان این امکان را به معمار می دهد تا بتواند آن را با خلاقیت خود در بیرون ساختمان طراحی و اجرا کند. نماهای شیشه ساختمان، به محیط داخلی خود نور بخشیده و فضای داخلی ساختمان را زیباتر می کند.

 در ساختمان هایی که بیشتر ساعات روز از نور خورشید بهره مند هستند، می توان، با به کارگیری این شیشه ها در مدل ها و طراحی های مختلف، جلوه ای زیباتر از سایر نماهای ساختمانی بخشید.

امکان استفاده در داخل وخارج ساختمان 

استفاده به عنوان نرده راه پله وجان پناه وبالکن

ایمنی بالا که با شیشه لمینت با ضخامت مناسب حاصل می‌شود

نصب سریع و در عین حال ساده وکه هزینه

مدل ها و سبک های نماهای شیشه ساختمان

صنایع شیشه توکل مجری نماهای شیشه ساختمان.

سبک های نماهای شیشه ساختمان صنایع شیشه توکل

نماهای شیشه ساختمان

نمای شیشه 

شیشه سکوریت 

شیشه ضد گلوله

فرایند سکوریت کردن شیشه 

نمای کرتین وال

نمای شیشه ای اسپایدر

پنجره آلومنیوم تریال بریک

 

آدرس

کرج - کرج حصار - خط 3 - روبروی خانه سالمندان

تلفن

موبایل