واردات و صادرات شیشه ویال

موبایل

آدرس

تهران - شهریار - شاهد شهر

عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی

هفتاد درصد عرضه و تولید عمده‌ شیشه‌های دارویی یا شیشه های ویال مورد استفاده در کشور هم اکنون در داخل کشور و در شهرک صنعتی شهر قزوین توسط شش شرکت تولیدکننده شیشه های دارویی، تولید میشود و علاوه بر تامین نیازهای بخش داخلی، درصدی از تولیدات شیشه‌های دارویی در این مرکز به خارج از کشور صادر میشود.

عرضه و تولید عمده ی شیشه های دارویی در داخل کشور علاوه بر کاهش وابستگی به واردات این محصولات و کم کردن نگرانی‌ها از بابت وجود تحریم های ظالمانه صنایع دارو بر علیه مردم کشورمان و ایجاد مشکلات احتمالی در بسته بندی داروهای حساسی مانند پلی‌سلین ها در اثر این تحریم ها، باعث اشتغال‌زایی برای بیش از هزار و صد نفر در مجموعه‌ی شهرک صنعتی قزوین و تولید سالانه یک‌ میلیون و سیصدهزار تن شیشه دارویی یا شیشه ویال شده است.

عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی و صادرات آن به خارج از کشور

عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی علاوه بر رفع نیاز کشور و تامین مصارف داخلی برای شرکت های تولیدکننده دارو وطنی، با صادرات محصولات متنوع از جمله بطری شیشه دارو، شیشه آمپول رنگی و بی‌رنگ، لوله شیشه بروسیلیکات بی رنگ، به کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان،امارات،عراق،گرجستان،ارمنستان، هند و افغانستان موجب ارزآوری به داخل کشور و سبب مثبت شدن نرخ صادرات محصولات غیر وابسته به نفت شده است.

در حال حاضر عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی در جهان تنها در پنج کشور در حال انجان است که یکی از این کشور ها، ایران عزیز ما است که با توجه به سطح کیفیت عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی در داخل مرزهای کشور، تولید کنندگان و همچنین صادرکنندگان، با اتکا و اعتماد به دانش متخصصان داخلی توان رقابت با بزرگترین و قوی ترین شرکت های عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی در جهان از جمله شرکت شوت در آلمان را دارند.


موارد مصرف و مزایای عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی یا شیشه های ویال

امروزه از شیشه های ویال استفاده های متعددی میشود. از جمله استفاده از این بطری های شیشه دوست داشتی جهت دادن هدیه در مناسبت های مختلف. با گذاشتن وسایل تزئینی مختلف و رنگی بسته به سلیقه هر فرد یک هدیه زیبا و خلاقانه با قیمتی مناسب تهیه میشود.

موارد مصرف متعدد این شیشه ها موجب شده است این بطری های شیشه ای علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و همین امر باعث شده تا عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی یا شیشه های ویال به یک کسب‌و‌کار پرسود برای شرکت های فعال در حوزه شیشه تبدیل شود.

از مزایای این شیشه ها می‌توان به کوچکی و مقاوم بودن آن‌ها اشاره کرد و با توجه به خاصیت ضد واکنش شیمیایی که دارند؛ مناسب برای بسته بندی و نگه‌داری بلند مدت دارو‌ها هستند که مصرف عمده آنها نیز با توجه به آنچه پیش از این گفتیم در همین زمینه است.

اشاره به این نکته نیز ضروری بنظر می‌رسد که در حال حاضر با گسترش فضای مجازی و وب‌سایت های مختلف فروش این تولیدات شیشه ای از طریق اینترنت رونق بسیاری پیدا کرده است زیرا این فضا به مصرف کننده این امکان را میدهند تا مقایسه همزمان قیمت‌ و کیفیت، کالای مناسب خود را بیابد و همچنین این فرصت را دراختیار فروشندگان قرار داده است تا محصولات خود در معرض دید مخاطبین زیادی قرار بدهند و ارتباط بین فروشنده و خریدار را تسهیل کرده است.

چشم انداز خودکفایی در عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی

با ابراز امیدواری مسئولین مربوطه در رابطه با عرضه و تولید شیشه های دارویی امید است در سال‌های نه‌چندان دور در آینده با تامین تمامی مواد اولیه مورد نیاز صنعت عرضه و تولید شیشه های دارویی و یا شیشه های ویال با توجه به آن که ذخایر مورد نیاز این صنعت را در داخل خاک عزیز کشورمان در اختیار داریم می توانیم بصورت کامل در عرضه و تولید شیشه های دارویی به‌ خودکفایی برسیم و اگر به هر دلیلی شرایط تحریم ها برای کشور در آینده سحت تر از شرایط حال حاضر هم باشد، با خیالی آسوده تمامی نیاز های داخلی کشور به عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی را برطرف کنیم.

شکوفایی صنعت شیشه به ویژه عرضه و تولید عمده شیشه های دارویی در کشور نشان دهنده آن است که با همت و تکیه بر تلاش ایرانی و همچنین استفاده بجا و درست از منابع و ذخایر خدادادی در کشور، میتوان حتی بدون صادرات و فروش نفت هم در بازار جهانی موفق شد و گام های بلندی در جهت تحقق اقتصادی پررونق و اشتغال‌زایی برای جوانان این مرز‌و‌بوم برداشت.

 

آدرس

تهران - شهریار - شاهد شهر

موبایل