تولیدی اطلس فوم

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خاوران - پاکدشت - گلزار شمالی - ابوذر یکم - گلستان چهارم - پلاک 3

تولید انواع باکس های گلخانه ایی

تولیدی اطلس فوم یک شرکت بزرگ و گسترده در زمینه تولید انواع باکس های گلخانه ای و تولید انواع ورق های پلاستوفوم می باشد. باکس های گلخانه ای در کیفیت و جنس های متفاوتی تولید می شوند. برای تولید این باکس ها بر ویژگی های مقاومتی بسیار تاکید می شود.

تولید انواع باکس های گلخانه ای با کیفیت

تولید انواع باکس های گلخانه ای برای چیدمان فضای گلخانه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. باکس های گلخانه ای در شکل و الگوهای متفاوت طراحی می شوند و ابعاد مختلفی را به خود اختصاص می دهند.

باکس های گلخانه امکان ترتیب منظم و شیک گلدان ها و گیاهان را در محیط گلخانه فراهم می آورند. برای تولید انواع باکس های گلخانه ای جنس های ضدآب، مقاوم و سبک پیشنهاد می شوند.

باکس های چوب پلاست از طراحی فوق العاده برخوردار هستند و به عنوان محیط مناسبی برای رشد گیاهان معرفی می شود. چوب پلاست ها ساختار مستحکمی دارند و ضدآب می باشند. بنابراین می توانند در برابر شرایط رطوبتی خاک و آبیاری مقاومت نمایند.

باکس های چوب پلاست ترکیبی از پلاستیک و چوب هستند. به همین خاطر حد بالایی از مقاومت ها را تجربه می کنند.

تولید انواع باکس های گلخانه ای می توانند در جنس پلاستیک ها باشند. پلاستیک ها در برابر رطوبت و فشار مقاومت خوبی دارند و می توانند بستر رشد مناسب برای گیاهان را فراهم کنند.

پلاستیک ها از انعطاف بالایی برخوردار هستند و در ابعاد مختلفی تولید می شوند. بنابراین با انتخاب باکس های پلاستیکی می توانید انواع مختلفی از باکس های کوچک و بزرگ را داشته باشید.

باکس های گلخانه ای می توانند در جنس پلاستوفوم باشند. امروزه از تولید انواع باکس های گلخانه ای فومی در گلخانهها استقبال می شود. ورق های پلاستوفوم قابلیت نگه داری آب را دارند. ضمن اینکه از بافت سبکی برخوردار هستند و به راحتی جا به جا می گردند. در تولید انواع باکس های گلخانه ای باید نکات مهم برای تولید باکس را مورد توجه قرار داد. باکس های گلخانه ای باید وزن کمی داشته باشند. 

تولید انواع ورق های پلاستوفوم در تولیدی اطلس فوم

تولید انواع ورق های پلاستوفوم از خدمات مهم تولیدی اطلس فوم است. ورق پلاستوفوم را با نام یونولیت معرفی می نمایند. این ورق بسیار سبک بوده و از دانه های پلی استر به شکل فشرده تشکیل شده است. ادوارد سیمون اولین کسی بود که توانست در سال 1893 پلاستوفوم را به شکل اتفاقی در آلمان کشف نماید.

جالب است بدانید یونولیت ها حدود 5 درصد پلاستیک و بیشتر از 95 درصد هوا را در خود جای داده اند. همین موضوع باعث شده پلاستوفوم به عنوان یک عایق حرارتی مورد توجه قرار بگیرد.

ذرات به کار رفته در تولید انواع ورق پلاستوفوم از نوع استایرن مونومر می باشد. به طور کلی پلاستوفوم یک نوع ترموپلاستیک جامد است و با بالا رفتن دما ذوب می گردد. ذوب شدن ورق های پلاستوفوم برای تغییر شکل و کاربردهای دیگر مورد توجه قرار می گیرد.

کاربرد ورق پلاستوفوم

تولید انواع ورق های پلاستوفوم به عنوان یک عایق حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر برای تولید انواع باکس های گلخانه ای سفارش می شود. از ورق های پلاستوفوم در بسته بندی استفاده می شود و در مصالح ساختمانی کاربرد دارد.

یونولیت ها تحت تاثیر آفات قرار نمی گیرند و بسیار با دوام و مستحکم هستند. امکان استفاده از یونولیت ها در ساخت و سازها فراهم است. فرایند فشرده سازی در تولید انواع ورق های پلاستوفوم باعث شده تا مقاومت در یونولیت ها افزایش یابد.

آب بسیار کمی توسط یونولیت ها جذب می گردد و همین موضوع از پوسیدگی آن ها ممانعت خواهد کرد. امروزه از اشکال یونولیت در صنایع و تولیدات گوناگون استفاده می شود. اینسازه ها بیشتر با هدف عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرند و از هر نظر مقرون به صرفه و ارزان می باشند.

از یونولیت برای تولید انواع باکس های گلخانه ای با ابعاد مختلف استفاده می شود. یونولیت برای سیستم های عایق دیوار، کف و سقف نماها به کار می رود.

تولید انواع ورق های پلاستوفوم از خواص ضدضربه برخوردار می باشند. بنابراین امکان حمل و نقل ها آن ها در محیط های صنعتی، ساخت و ساز، گلخانه ای و ... به راحتی فراهم می گردد. برای حمل وسایل حساس همچون لوازم الکترونیکی، نوشیدنی، مواد دارویی، محصولات شیمیایی و گیاهان از ورق های پلاستوفوم استفاده می شود. قابلیت بازیافت از دیگر خواص یونولیت می باشد.

 

تولید انواع ورق های پلاستوفوم

کاربرد ورق پلاستوفوم

آدرس

تهران - خاوران - پاکدشت - گلزار شمالی - ابوذر یکم - گلستان چهارم - پلاک 3

تلفن

موبایل