پوشش سقف آلاچیق

موبایل

آدرس

تهران - اتوبان آزادگان - ورودی اتوبان بهشت زهرا - جنب پل صنیع خانی - بازار آهن مکان - فاز ۶ مرکزی - پلاک ۱۴۴۲-۱۴۴۱

فروش ورق گالوانیزه شادولاین

فروش ورق گالوانیزه شادولاین از طریق شرکت و نهادهای معتبری صورت می پذیرد. متقاضیان می توانند ورق گالوانیزه را با ابعاد و ضخامت های مختلف سفارش دهند. لازم به ذکر است که ورق گالوانیزه شادولاین از یکسری حالت های موج دار ذوزنقه شکل  طراحی شده است که زیبایی بسیار خاصی را به سقف های شیروانی هدیه می دهد. استفاده از این نوع ورق ها به نوعی ظاهر ساختمان را تغییر داده و آن را از شکل سنتی خارج می کند. به جرات می توان گفت ورق گالوانیزه شادولاین نسبت به دیگر انواع ورق های گالوانیزه از زیبایی و طراحی بی نظیری بهره می برد.

آشنایی با مزایای خرید از یک مرکز فروش ورق گالوانیزه شادولاین معتبر

بسیاری از مراکز فروش ورق گالوانیزه شادولاین ورق هایی با کیفیت بالا به دست مشتریان خود می رسانند. از اینرو یکی از نکات مهم در خرید این نوع اوراق انتخاب مراکز معتبر و نام آشنا است. این مراکز معتبر اقدام به فروش ورق گالوانیزه شادولاین به دو صورت حضوری و آنلاین می کنند. از اینرو مشتریان به راحتی می توانند با مشخصات این محصول و قیمت آن در سایت آشنا سپس محصول مورد نظر را خریداری کنند. بهتر است بدانید ورق گالوانیزه شادولاین از مزایای بسیاری برخوردار است. این نوع ورق ها به راحتی نصب می شوند و از وزن سبک و ایمنی بالادر برابر زلزله بهره می برند. همچنین نسبت به محصولات مشابه از زیبایی فوق العاده و قیمت مناسبی برخوردار هستند. از دیگر مزایای ورق گالوانیزه شادولاین مقاومت در برابر رطوبت و آب و هوا است. یکپارچگی و عدم شکستگی به مرور زمان از دیگر خصوصیات این نوع ورق است.

آشنایی با پوشش سقف آلاچیق

بهتر است بدانید امروزه برای پوشش سقف آلاچیق از متریال های مختلفی همچون سفال، پرچین، بام تایل، ورق طرح سفال، آندوویلا، شینگل و ... استفاده می شود. یکی از اصولی ترین و پر طرفدار ترین  نوع پوشش ها پوشش سقف سوله می باشد که  با استفاده از ورق پلی کربنات ساخته شده است. در ساختار این نوع پوشش ها لایه ای فوم بین دو ورق تزریق می شود. این نوع پوشش ها از مقاومت بالایی در مقابل حوادث خارجی مانند زلزله برخوردار هستند. همچنین این  پوشش ها با سرعت بالایی انجام می شوند.

در واقع انتخاب این پوشش ها به نوعی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

فروش و تولید ورق ایرانیت در کنار فروش ورق گالوانیزه شادولاین

بعد از آشنایی با فروش ورق گالوانیزه شادولاین  بهتر است با فروش و تولید ورق ایرانیت آشنا شوید. در واقع ایرانیت یک ورق موجدار می باشد که برای پوشش سقف پارکینگ ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از این ورق های موجدار جهت زیبا کردن معابر شهری، سقف‌ کاذب، پوشش خارجی و یا داخلی ساختمان های مسکونی، صنعتی، اداری، کانکس ها و ... نیز استفاده می شود. بهتر است بدانید ورق های ایرانیت در انواع مختلف موج دار گالوانیزه، فایبرگلاس ساده و موج دار سیمانی تولید و به بازار عرضه می شوند. این ورق ها از قابلیت سازگاری  با محیط زیست برخوردار هستند. همچنین این ورق ها بدون آبست بوده و بسیار سبک و با دوام می باشند. فروش و تولید ورق ایرانیت با کیفیت نیز از طریق متخصصان و کارشناسان در این زمینه صورت می پذیرد.

آشنایی با انواع ورق های گالوانیزه

شرکت ها و نمایندگی های معتبر علاوه بر فروش ورق گالوانیزه شادولاین اقدام به تولید و فروش انواع ورق های  گالوانیزه دیگری نیز می کنند. بهتر است بدانید این نوع ورق های گالوانیزه دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام دارای کاربری های گوناگونی هستند. یکی از این انواع ورق گالوانیزه ذوزنقه است که در صنعت ساختمان سازی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ورق ها معمولا دارای ابعاد استانداردی هستند و در برخی موارد امکان سفارش سازی آن ها وجود دارد. از جمله کاربردهای ورق گالوانیزه ذوزنقه می توان به استفاده از آن به عنوان پوشش سقف و حصار اشاره کرد. در طراحی و ساختار این نوع ورق می توان یکسری خم های مربعی شکل را مشاهده نمود. ورق گالوانیزه سینوسی از دیگر انواع ورق های گالوانیزه به شمار می آید. این نوع ورق ها از کاربردهای بسیاری برخوردار است. به نوعی که می توان از آن جهت پوشش دهی سقف های ویلاها، شیروانی ساختمان ها و سقف های سوله ها استفاده کرد. ورق گالوانیزه سینوسی با ابعاد و ضخامت های گوناگونی تولید و روانه بازار می شود.

فروش ورق رنگی تهران

فروش ورق رنگی تهران بعد از فروش ورق گالوانیزه شادولاین یکی دیگر از خدمات شرکت ها و نمایندگی های معتبر در این زمینه است. بهتر است بدانید ورق ها در حالت کلی به دو نوع سرد و گرم تقسیم می شوند. ورق رنگی در رده ورق های سرد قرار گرفته و یکی از ورق های پر مصرف فولادی به شمار می آید. برای تولید ورق رنگی ابتدا شمشه های فولادی تحت یکسری آنالیزهای مشخص پیشگرم شده و توسط غلطک نورد طول آن ها زیاد و مقطعشان کوچک می شود. به منظور کاهش ضخامت بیشتربعد از مرحله اسید شویی ورق ها تحت نورد سرد قرار خواهند گرفت.


آدرس

تهران - اتوبان آزادگان - ورودی اتوبان بهشت زهرا - جنب پل صنیع خانی - بازار آهن مکان - فاز ۶ مرکزی - پلاک ۱۴۴۲-۱۴۴۱

موبایل

شبکه های اجتماعی